BTO zorg is een particuliere thuiszorgbureau die sinds 2013 vanuit Katwijk een landelijke dekking heeft als zorgverlener voor thuiszorg, intramurale zorg, extramurale zorg, palliatieve zorg, terminale zorg, 24 uurs zorg en verpleging. Ons bemiddelingsbureau in de zorg regelt de verpleging en verzorging die u nodig heeft. Gezien onze achtergrond, kennis en praktijkgerichte werkervaring, zijn wij gedreven in het bieden van maatwerk zorg voor ouderen, zieken en andere hulpbehoevenden.
Voor de altijd enthousiaste eigenaren van BTO zorg is een volledig maatwerk applicatie gebouwd in Excel in combinatie met VBA. De cliënten, afdelingen, tarieven, zzp-ers en urenregistratie wordt vastgelegd en de facturatie richting zowel de opdrachtgevers als de ZZP-ers is volledig geautomatiseerd. Op deze businesscase pagina leest u meer over dit bedrijf en de vraag van deze klant.
We zetten de behaalde resultaten en de voordelen op een rij én beschrijven stap voor stap het ontwikkelingsproces en de onderliggende techniek.
Wilt u meer weten? Neem gerust contact op met ons.
Project:
Urenregistratie en facturatie
Organisatie:
BTO
Branche:
Zorg
Afdelingen:
gehele organisatie
Aantal gebruikers:
2
Doordat de organisatie groeit kost het meer tijd om de uren bij te houden.
We hebben gezocht naar een oplossing om het invoeren te versimpelen.
Diverse standaard oplossingen zijn overwogen, maar om volledig aan te sluiten bij ons eigen proces is uiteindelijk toch gekozen voor maatwerk”
In eerste instantie is een opzet gemaakt voor het registeren van de uren. Er worden een aantal stamgegevens vastgelegd, zoals afdelingen, cliënten, zzp-ers en uurtarieven. De urenregistratie is hieraan gekoppeld.
In een later stadium is ook de facturatie volledig geautomatiseerd, zowel voor de ZZP-ers en de organisaties. Op basis van de ingevoerde uren wordt een PDF factuur aangemaakt en automatisch gemaild.
En er is een koppeling (import) gemaakt met de boekhouding.
Voordelen van deze op maat gemaakte oplossing
Samen met de klant is het proces doorgenomen en zijn de wensen geïnventariseerd.
Op basis van deze input is een eerste werkende versie van het nieuwe systeem gebouwd waarbij de klant pas hoefde te betalen als deze opzet aansluit bij de verwachtingen.
Op deze manier voorkomen we uitgebreide (en saaie) offertetrajecten en kunnen we snel lekker aan de slag.
Benieuwd naar wat ik voor jou en jouw organisatie kan betekenen? Laten we dan samen in contact komen om de mogelijkheden door te nemen!
ContactDe oplossing die is ontwikkeld, is gemaakt in Excel. Het geheel wordt aangestuurd door VBA.
Tevens worden automatisch PDF-bestanden aangemaakt en via Outlook gemaild.
Ben je nieuwsgierig geworden naar meer details over mijn werk? Bekijk onderstaand vier van mijn meest recente projecten!